Tuesday, February 22, 2011

aku terjatuh kerana chiEnta..

sinaran ChiEnTa liEza at 9:31 PM

..cinta dan kaih sayang manusia itu hanyalah setitis
jika dibandingkan dengan
selautan cinta dan kasih sayang Allah..
jika engkau kehilangan setitis itu, ia tidak akan merosakkan kehidupanmu..
selagi yang selautan itu masih engkau miliki..

haruslah ku bilang cinta??
..hati bimbang..
ada cemburu juga rindu..
namun..aku yakin..
walau tanpa lafaz dan kata..
DIA tahu aku cHiEnta!!

walau kadang2 cintaku terganggu..
..mungkin atas rasa cemburu yg tidak menentu..
sedangkan sepatutnya aku redha
..percaya
serta
..yakin
bahawa cHiEnta itu kekal ada
setia menunggu untuk didamba..selagi aku menghargainya..

..ampunkan aku pemilik cinta..
..serahkan cintaku pada yang PUNYA CHIENTA!!

0 comments:

Post a Comment

 

...di mana terangnya bulan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei