Tuesday, September 20, 2011

1st day..

sinaran ChiEnTa liEza at 10:15 PM
salam..
walaupun agak lambat stat..sya x kesah..hak3..sbb ptg td sya termimpi2 ikut challenges kwn2 ni..he3..
favorite song (s)..

[ANTARA CINTA & KASIH]
 

Tiada ku menduga
Setelah sekian lama aku sendiri... menyepi
Hadirmu bak selembut bayu
Menghembus dingin di wajahku
Mengeringkan air mata
Kau belaian di jiwa

Genggaman erat tangan mu
Membuat aku terharu
Keikhlasanmu sungguh
Mengusik emosi dan perasaan
Kau jua pernah dipermainkan
Kini kau ingin aku
Membelai di jiwa

Walaupun kau bukan kekasih
Namun bukan sekadar teman biasa
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka
Di antara cinta dan kasih
Apakah ada jurang pemisah
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka... oh sayangku


2nd..

aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu
yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus lukamu sayang
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan, dengarkan aku
reff:
hanya satu pintaku
untukmu dan hidupmu
baik-baik sayang
ada aku untukmu
hanya satu pintaku
di siang dan malammu
baik-baik sayang
karna aku untukmu
semua keinginan akan aku lakukan
sekuat semampuku, sayang
karna bagiku kau kehormatanku
dengarkan, dengarkan aku

[baik-baik sayang]

.................................................kwn2 len letak video kan..sya xnak..sya imagine  sndiri dlm klip video tu ad sya...hak3..nampak jiwang..tp,..sumanya ada kenangan ... :)

erm..minta kebenaran dr challengers ar..sya post 3 cabaran seklai gus ble?  x syiooook la jd yg ketinggalan ni..ho3..
 

0 comments:

Post a Comment

 

...di mana terangnya bulan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei